Het concept
Na een aantal gesprekken met Meesterknecht werden een aantal zaken direct duidelijk. Producten van slechte kwaliteit komen de winkel niet binnen, hoe goed ze ook zouden verkopen. Daarom groeide al snel het idee om geen duizenden, maar een fijne selectie van producten online aan te bieden. De producten de ruimte geven die ze verdienen, dat is het idee.
Fotografie
Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Voor elk merk dat op de website komt moeten foto’s gemaakt worden. Van productfoto’s tot header foto’s die zowel het merk, als de stijl van Meesterknecht overbrengen.
Enkele gemaakte kiekjes
Doormiddel van een lightbox en het juiste licht hebben we de onderstaande foto’s gemaakt.



Het eindproduct
Na vele iteraties, brainstormsessies en gebruikerstesten zijn we tot het volgende resultaat gekomen. Ik ben verantwoordelijk geweest voor de ontwikkeling en een stukje vormgeving.

De pulserende bolletjes kunnen worden aangeklikt voor meer informatie over een product

Extra informatie over het merk en de producten
Bekijk website