Logo Down the rabbit hole

Down the rabbit hole is een driedaags muziekfestival dat jaarlijks wordt gehouden.

De opdracht

Down the rabbit hole (DTRH) is een nieuwkomer op de markt qua festivals betreft. De eerste editie vorige jaar was zo’n succes dat de organisatie heel het jaar door rabb-it avonden wilt organiseren. Hierdoor hoopt DTRH zijn merkbekendheid te vergroten. Aan mij de taak om een oplossing te bedenken om de naamsbekendheid te vegroten.

Doelgroeponderzoek

Om meer over festivalgangers te weten te komen heb ik een affinity diagram opgesteld. In dit diagram zijn de wensen van de gebruiker terug te vinden. Deze wensen zijn aan de hand van verschillende doelgroep interviews verkregen.

Etiket Arjen Robben

De structuur van de applicatie

De structuur van de applicatie komt er zo uit te zien. Ik heb er voor gekozen om zo min mogelijk pagina's te gebruiken. De gebruiker teveel keus geven werkt namelijk averechts.

De structuur/sitemap van de applicatie.

Het adviesrapport

Het volledige adviesrapport kun je hieronder lezen.